måndag 27 maj 2013

Pappas dag 27/5


Idag om allt skulle vart som de borde ha varit så hade de blivit tårta på tårta på tårta. Pappa skulle fylla 68 år idag. Min ängel som han nu är ❤ 
Enda sedan jag var liten har de varit tårta på tårtor..
Mamma fyller den 23 maj, jag den 26 maj och pappa den 27 maj. 
Och oftast är de morsdag emellan också.. Inte ofta de blir som i år. Samma dag som min födelsedag. 
När vi alla fyllt år så står tårta oss upp i halsen. 
Jag har verkligen känt mig nedstämd idag. Jag har varit riktigt ledsen och gråtit  av saknad. Min ängel där uppe ❤ 

Idag kom din syster (min faster) på besök och blev glatt överraskad ❤ och samtidigt ledsen, eftersom de var och är min pappas dag!!
Vi fika och vi prata pappa och alla andra av pappas syskon..
Den jävla cancern, den helvetes cancern. 
Haft ljus tända vid pappas fotografi hela dagen.
Fina fina pappa , vad du fattas mig.. De gör så ont😢
Vid din grav fick du tre röda rosor " vilket betyder Jag Älskar Dig"
Du är mannen i mitt liv, du är mannen som gav mig liv, du är världens bästa Pappa ❤ 
Om jag ändå kunde få dig tillbaka, vad annorlunda allt hade varit då ❤
Fortfarande står ljusen tända för dig Pappa ❤ och de kommer dom göra hela natten ❤❤❤ 
Och ljuset vid mitt sängbord står också tänt hela natten 😢 

Älskar, saknar dig och jag väntar på något tecken ifrån dig ❤ 

SAKNAR DIG PAPPA❤❤❤😢

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar