fredag 17 maj 2013

Smärtor X3

Idag vaknade jag först vid fyra, och tog smärtisar...
Vaknade igen kl sex då klockan börja bröla.. Upp med min son Marcuz som är extremt morgontrött.. 
Nu plingar min mobil till.. Pling plong.. Och denna kom..
Ja, de betyder att de blir en dag på just de här hotellet, sängarna ser riktigt mysiga ut.. Där kan man "leka och ha kul i".. Man kan ha kuddkrig och hoppa och göra kullerbyttor i luften och landa på madrassen i en....?!
Denna resa fick gubben när han fyllde "Gubbe".. Hehe!!
Blir en Stockholms natt helt enkelt.

Legat halva dagen med skumma smärtor från/efter röntgen. Väldigt konstiga smärtor. Har fortfarande ont men inte lika  ont men ont.
Och här på kvällningen har jag känt mig väldigt irriterad. Ska bli skönt med en borta match i morgon på hotell. 
Familjen fick nöja sig med Pizza idag. Jag tog en tallrik med müsli o yoghurt. 
Pizzorna från Roros smakar skitäckligt. Hela familjen gillar det men inte jag.
Sedan blev jag ännu mer irriterad. Julia hade ont pga UVI och var ledsen och hade ont. Men med mammas hjälp och goda råd blev de snart bättre. Och som varghona  man blir när man är mamma, blir man beskyddande och vaktar sitt revir.. De är mammas plikt att vårda sitt barn. 
Krya på dig min lilla flicka. ❤❤❤
Lilla Marcuz klagade på öronvärk, hoppas han inte har öroninflammation bara min lilla kille. 
Fick ett mms med en bild på nyklippta lilla Wayne. Så fin han blev.. Och stor, de blir stora efter de klippt sig första gången.. Men så fin min gullunge blev.. Tror vi babbla i telefon i 3-4 omgångar idag om allt och ingenting.. Allt från sandlåda till mera barn, män, släkt mm mm.. Men trevligt när det plingas!! Möjligen kanske hon har resfeber ner till Skåne,, hehe 

Nu är det dags för mig sova om de går..
Vi får se hur natten kommer att bli..
God Natt!!

Ligger i sängen och småtittar på nåt program om snygga tjejer o fula killar.. Så sitter en tönt med en "Blogger tröja" på sig.. 
Kolla läckerbiten.. 
Den skulle passa en brud som är riktigt blåst.. Haha, och ljuger något förbannat.
Men jag är tacksam för alla personer jag möter... Vissa av dem påminner mig om vem jag inte vill vara...

See Ya!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar