onsdag 1 augusti 2012

Nattsuddare med smärtor och förkyld med pheber

Nu är jag tillbaka fter "Jerry Springer Show" och så har jag plockat disken, oljat in bänkskivan vid diskhon, städat toaletten här på nedervåningen, Varit ute med Trassel och kastat sopor. Och nu är jag tillbaka igen framför datorn med en kopp rykande honungste.
Rätt så gott när man är förkyld som jag är just nu..
Igår kväll runt halv åtta på kvällen fick jag ett mess från "Edwin" som frågade om jag kunde passa "Wayne" idag. Och det är ju ganska givet eftersom jag saknat den lilla så otroligt mycket.
I morse, som varje morgon så går jag upp kl 07.30 för att gå ut och rasta lilla Trassel. Annars blir det lätt att man sover till 11.00 tiden när det är helg, eller som nu när gubben har semester.
Efter att Trassel varit ute en sväng på morgonen så dricker jag alltid en kopp kaffe, även om jag går och lägger mig igen efter kaffeslurken, så vill jag ha mitt kaffe för två anledningar. Oftast när jag vaknar har jag ont och koffeinet i kaffet gör att medicin verkar snabbare, plus att det är gott med kaffet efter hundpromenaden. Satte mig vid datorn och surfa runt lite och kom in på en sida som säljer krämer. Och de var en kampanj och jag betalade prova på rabatt på 44 kr för 2 burkar ansiktskrämer, ingen frakt på det heller.

Hydroface antiåldringssystem i 2 steg hjälper dig att bli rynkfri snabbare än någon annan produkt utan kirurgi eller skadliga kemikalier.


Steg 1: Hydroface AM/PM Anti -Wrinkle Complex

  • stimulerar förnyelse av hudceller
  • ökar elasticiteten
  • återfuktar huden
  • främjar en hälsosam, jämn hudton

Steg 2: Hydroface Advanced Under Eye Formula

  • tar bort mörka ringar under ögonen
  • eliminerar påsar under ögonen
  • minskar rynkor runt ögonen
Vill du beställa denna produkt så gör det HÄR!!
Jag har även gjort en reklam om en annan produkt och den måste jag faktiskt ge sina poäng, eftersom den är superbra. Jag är skeptisk till sådana här saker men efter många råd och läst om produkten i andra bloggar bestämde jag mig för att pröva.. Och faktiskt den fungerar.. Är själv snopen.. Den kanske inte fungerar på om du har jättemycket rynkor.. Men kråksparkar och runt läppar. Kostar endast 279 kr och den fungerar..Beställ denna produkt, som verkligen fungerar.. Jag lovar du blir inte besviken.
HÄR!!

Efter jag druckit mitt kaffe och beställt produkterna så ringde Edwin och sa att de snart skulle komma. Så jag väckte upp gubben och hoppade in i duschen.
Lille Wayne och jag hade gos och mys de första vi hade.. Sedan invigde han babysittern och tittade på barnprogram. hihi..
Där satt han ett tag och kollade på alla färgerna och rörelser på tv:n, så efter ett tag blev han hungrig och ville ha välling, vilket han också fick.
Och därefter somna han en 30-45 minuter i sin säng. Medan jag pratade med Marie och vi bestämde att hon skulle komma över en stund. Och medan jag gjorde mig i ordning lite snabbt så låg Wayne under babygymet och tränade sina muskler ;)

Efter Wayne haft sitt träningspass så klädde vi på oss för att gå till affären och handla till middagen och fika till fin främmandet vi skulle få. Billy och gubben var på soptippen och kastade sopor från ut röjningen i förråden. Så jag, Julia, Marcuz tog en tog en promenad till "Lina" för att handla på "Tempo" där.



Vi på promenad.. Och Wayne hade lyxen att ligga i vagnen han. Mysigt det måste vara.. Efter vi handlat knallade vi hemåt och Julia hon gjorde "Chokladmousse" med latte macchiato smak. Det var grymt gott tyckte jag. De blev över också som jag tog efter min "Powernap".
Chokladmousse och kaffe.. Yammi!! Marie hon blev dumpad hon..hehe

 Här sitter Maries dotter Cecilia och Julia och har paxat lille Wayne.. De är gos-tajm för dem..

 Och så fick lilla Wayne gottis i smakportion, jag tyckte de var snlt tilltaget och hade köpt med hem några burkar gottis till mormors lilla älskling. Han åt upp de lilla som morsan kom med på 2 röda. Tog en burk och så fick han lite till som han sleva i sig i rask takt. Det ar tydligen väldigt mumsigt...
Det var så pass mumsigt att han grisa ner dig själv också. Så de var bara att byta kläder och tvätta av honom lite grann.. Sedan fick han lite välling på det och somna in i 45 min. Runt 18.00 tiden kom mamma och pappa för och hämta Wayne. Rebecca hade jobbat och var rätt slut efter sitt första arbetspass i Tullgarn.. Hihi.. ;-) Edwin hade också lite att göra på jobbet så han jobbade han med. Jag hade kvalitetstid med min älskade Wayne och barnbarn.. <3 KÄRLEK <3

Efter de åkte hem så satte jag mig i soffan med mobilen och skulle leka lite tänkte jag. Men ja jag somnade ganska fort.. Vet inte om jag ens han öppna telefonen.. haha.. ZZzzz!! Men tror de har med infektionen att göra. Gubben drog iväg till en kompis för att spela poker och har inte kommit hem ännu.. Jaja, när de får chansen kan de sitta till dagen efter. Själv har jag ont och febrig, samt trött.. Blir till att ringa Vårdcentralen om 2 timmar...

Julia bjöd på kvällsfika.. Pannacotta med bärsås och kaffe. Det var smaskens.. Nu ska jag ta lite yoghurt och därefter krypa ihop i sängen o se på tv:n. Kanske somnar ja eller så inte. Måste beställa tid..

Fast egentligen Godnatt för min del.. 
I morgon ska jag ge er jättefina bilder på mitt barnbarn <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar