måndag 6 augusti 2012

Sommaren som regnar bort

Sommaren 2012 regnar bort!! När hade vi en sån här sommar sist?
Fy, vad tråkigt!! Man blir redigt deppig och sover 24/7.
Först vill man ha sol,och när man får sol typ 35 grader tropisk natt och torka, då vill man ha regn, och när man får regn, och kyla i massor, då är det skit! Då vill man ha sol, och när man....
Man är aldrig nöjd.. Fast jag är nöjd när det är Tropisk hetta hela tiden och snö och sånt slask vill jag inte ha.. Är helt enkelt född i fel land.
Nån som gillar detta?
 Jag hatar dig ditt fula elaka moln med ditt bölande.. Pissväder eller kalla dig vad du vill "Jag hatar det"..
Vad har ni gjort förutom blivit blöta i det eviga regnet? Vi har grillat i regn och ska äta jordgubbar och dricka kaffe snart.. Sånt man blir sugen på när det är sommar och stor sol. Äta ute på altanen... Ja, jag är en riktig Bitterf.... idag!!
Nä, nu är det dags för jordgubbarna med vaniljglass. Bestulen av min mobil har jag blivit också av min dotter som spelar på den.. suck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar