torsdag 23 augusti 2012

Vem är vem?

Nyduschad sitter jag framför datorn och tänker slänga in ett inlägg. Trött som fasiken idag, har inte fått dropp på närmare 2 veckor nu, så de är väl de som tar musten ur mig skulle jag tro. Magen är helt urfuckad också. Känns bara mer o mer jobbigt.
Låg i sängen fram till 12.30 idag och halvslumra samtidigt som jag läste en bok. Jäsp!!
Var hem till mamma och vi tog en tur till Ica Maxi för att handla middag. Blev cowboygryta efter ett recept jag fått av Rebecca. Var till lillebrors och pappas grav idag och la dit rosor också. Planterade ju blomster innan vi drog till Cypern och de har vuxit till sig och blivit riktigt fint må jag säga. 

Väl hemma så var det matlagning och sånt som stod på tapeten. Men när jag skulle göra i ordning mat och börja använda spisen så hade fanskapet gått sönder. Undrar om de beror på ett "smart huvud" som skulle ha spisen på altanen under slipningen av golvet i köket?.. Det regnar ju bra saftigt menar jag. Hur som helst så fick jag tillaga maten på gas-wokspisen på altanen istället. Tillaga en cowboygryta och de ska väl med fördel göras utomhus, kanske..

I morgon ska jag vara hemma och pyssla lite med mitt, som att plocka i ordning efter renoveringen. Och så kommer Wayne hit då jag ska passa honom ett tag medan Rebecca fixar de sista inför dopet. Haha, en liten rolig grej är likheten mellan morfar och barnbarn.. Kolla in dessa bilder.. Ser ni någon likhet?

Vem är vem på dessa två bilder? hehe..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar