onsdag 8 augusti 2012

Håller tyst idag!!

God Kväll alla söta och rara..
Igår var jag hos tandläkaren och IDAG har jag varit hos tandläkaren.. Världens infektion i tänderna som jag behandlats för med Pencillin för i 3 omgångar.. Trodde allvarligt att de var bihållsinflammation, men sen var de inte det utan infektion i tänderna. Därav ett jobb på 2 dagar och fler följer. Ont gör det, men dock inte så farligt som jag trodde de skulle. Men de blöder mer istället.  Eller jo, de gör ONT!!
Eftersom jag äta på ett ex antal timmar, ta det lugnt och inga ansträngningar som kan göra att det börjar blöda. Äta fick jag bara göra om de var mjukt och på ena sidan bara. Ok, Jag tänkte att jag skulle pröva på de nya bantningstipset att bara äta nåt som heter "Kvarg" 0,1%. Och detta är nog bland det äckligaste jag har smakat!! De smakar surt och en äcklig bismak medföljer.. Ryser när jag tänker på det!!
Du lär inte bli fet på det här kan jag lova.. Du får inte i dig skiten fören du spottat ut de igen. Så de blir ingen middag alls.. Tss, jorå.. lite paj o kräftor blir de om jag kan tugga ens?!!!
Monsunregn har vi här också, både dator och telefonen flippar och värst är telefonen.. Skit i samma orkar inte babbla i den ändå, eftersom de ont.. Nu ska jag försöka äta och ta 2 st citodon.


Så här ser det ut utanför mitt hus.. regn, regn och mera regn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar