onsdag 22 augusti 2012

Slipade golv

Tjohej..
Har varit iväg hela dagen från klockan halv nio i morse. Lämnade hunden till Laila och åkte med Julia till Huddinge för att gå på infomöte på gymnasiet. Hon kommer gå hotel och restaurang linjen. Blir nog bra, skolan såg trevlig ut också.
Därefter åkte jag och Julia till Laila och hade med mig sallad som vi käka där. Men fan vad ont jag fick i magen efter denna sallad. Tror jag avböjer sallad ett tag framöver.. Aj!!..

Därefter åkte vi hem till Rebecca och så passa jag Wayne medan "Becca" var och klippte sig. Gick runt på stan och fönstershoppa i väntan på Billy. När vi mött upp Billy så gick vi hem till Becca och var där fram till kl 19.00. Vi väntade på att köksgolvet skulle torka efter att de slipat och lackat golvet i svart. Nytapetserat har vi fått i vardagsrummet också, då Anders gjort sitt "Gesällbrev" som målare. I morgon kommer besittningsgubbarna och kollar om han har klarat det. Så här ser vardagsrummet ut nu..

 Stannade kvar hos Rebecca och Edwin och käkade middag (spagetti och köttfärssås). I måndags var Wayne här medan Rebecca var till lokalen där de ska ha fikat för dopet på lördag. Och Wayne passade på att hoppa i sin hoppgunga som han har här hos oss. De tyckte han var jättekul.
På lördag efter dopet ska Wayne följa med oss hem och sova kvar. Vi ska gosa och mysa mest hela dagen/kvällen och natten. Myyyyyys!!! <3 p="p">


Idag medan Rebecca var och klippte sig. Sprang runt och kollade om jag hittade en sak som jag funderar på till min son i födelsedagspresent. Men jag hittade den givetvis inte. Får söka vidare.

Har funderat på det där med "Facebook" och hur folk beter sig bakom skärmen. Kommer förmodligen att skriva om detta ämne i veckan och hur jag uppfattar FB och folks beteende där, mina erfarenheter också..
Har här på kvällningen slappat i soffan framför tv:n och kollat på "Robinson" och tittat när "Robban" tar hem spelet. För de gör han, alla gånger :-), Tittade även på Dallas och därefter på "Fredrik och Fhilp" där Robban och Linda var med på intervju. Kul att se Linda :-)

Och gud så jag saknar "Wifey" dårå.. Tror jag ska åka hem till henne och våldgästa henne i morgonkväll. Saknar dig så "Johanna" och en utgång vore på sin plats också.. ? eller???
Miss you Wifeyyyyyyyyyy!!! 


En klädrulle och ett läppstift... Ops!!! Inte mer!!??? :-O


Nehepp, nu blir det lite chill i sängen framför tv:n.. Möjligen börja läsa en ny bok, har en hel del från förra sommaren som ligger lite här o där.. Men som sagt så gillar jag mest att läsa på sommaren. Dock har jag inte läst så mycket nu i sommar, varför vet jag inte.. Iallafall så börjar jag rätt sent med läsandet i år. Kanske skulle logga in på "Bokus" och se om man hittar några pocketböcker. Om du gillar att läsa är det en god ide att köpa pocketböcker på "Bokus" där de säljs för bråkdelen av priset i butik.
Nehepp, nu får ni allt gå och sova så ni kommer upp ur sängen i morgonbitti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar