tisdag 28 augusti 2012

Bytte liv för en stund

Tänkte först backa bandet till i fredags då Rebecca och jag bytte liv för några timmar. Rebecca lånade min son (hennes bror Billy) och min bil för att åka och handla de sista inför dopet. Och jag lånade Waynis under tiden. Och här får ni lite bilder från den dagen..

Rebecca drog iväg med min trimmade BMW i en rivstart.. Wroooom.. Vips så var hon och Billy borta.. Men blev inte ledsen för det för jag hade något mer kärt hos mig.. Bytt är bytt Rebecca..hehe..
Bra byte, en finnig tonåring och en BMW mot lilla Waynis, de är inte illa det.
Ligger och tittar "CN" och de är bra barnprogram tycker Waynis. Rörelser och färger gillar han att kika på.  Han gillar också att ligga under sitt babygym och även titta på sköldpaddan i akvariet.

Så glad kille i babysittern och söt body han har på sig "pytteliten" som han fick utav mig. Dock måste den varit felmärkt eftersom de var 56 i storleken men är mer som en storlek i 68.

Pytteliten har vuxit på sig..

En glad kille är han då han skrattar så fort man pratar med honom..

Mormors lilla favorit..

Ojjjjjjjjj, så glader man kan vara min skatt..

"Fniss"

Gobiten Waynis ger mig sådan livsglädje i allt de tråkiga som hänt de senaste året.

Fina Mamma med sin underbara son Waynis..

Jag och mallgrodan "Trassel" följde med en bit på vägen när Rebecca och Waynis skulle gå hem.

Hej då Mormor, vi ses i morgon säger Waynis.. Min älskling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar