onsdag 29 augusti 2012

Kolla på en film kanske..

Hallå alla trogna prenumeranter, jag hoppas ni mår prima denna tisdag som snart tickar över till onsdag. Idag känner jag mig inte på topp, måste ju tyvärr erkänna att droppet nog gör nytta ändå. För just nu är jag så pass trött att knappt orkar stå på benen. Sover och sover mest hela tiden. Ingen vidare matlust har jag heller. Känns som kroppen går på sparlåga. Frågar mig själv varför jag inte ringer sjukhuset som jag skulle göra efter utomlandsresan.. Tyvärr har jag inget mer var och ge än att jag är riktigt korkad. I morgon lovar jag att ringa. Hela familjen sover. De är schyssta och så men ibland är det enormt skönt att vara ENSAM. Jag dricker en "Latte"och tar på mig min mjuka morgonrock. I lugn och ro ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon film. Kollar mobilen och loggar in för att se om det hänt något svinviktigt på Facebook eller kör en match på SongPop. Nja, lite så är de väl.. Men kom på att innan jag lägger mig för att kolla film så måste jag ju bädda i rena lakan eftersom jag ryckte ur de andra. Finns de mer dummare innan sängdax? Brukar också måla naglarna framför en film eller göra en ansiktsmask. Kan aldrig riktigt koncentrera mig på en film rakt igenom. Springer ett antal ggr ut på altanen och röker också. Idag har dagen bara runnit mig ur fingrarna, men jag har i varje fall städat lite grann och plockat med glasen jag diskade, nu ska de bara upp i skåpen, passade på att torka av golven och städa ur toaletten också. Betalt räkningar har jag gjort också, så nu är man pank och fågelfri igen..
Nä, nu får jag väl ta mig i kragen och bädda i nytt i sängen så jag kan lägga mig och se en film och måla naglarna.

                                  Detta är mina så kallade godisnaglar.. Sött som socker..
Ni som vill kan följa mig på Instagram och mitt alias är "Egogirl71"... Vi syns där!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar