lördag 4 augusti 2012

Färgar håret

Färgar håret IGEN!! Ja de e ett evigt färgnde om man ska ha rött hår. Blir jättefort dassigt.
Inte de roligaste som finns faktiskt.
I morgon ska vi till Stockholm och dra omkring lite. Jag och Johanna hoppar över Sthlm By Gummibåt denna gång. Ja, faktiskt!!

Som sagt så har ju gullungen varit här idag och vi har myst och pussats hela dagen..
Vi gick en vända ner mot stan för jag behövde linser. Mina gamla linser beställde jag på nätet och prövade på en helt annan styrka än den jag brukligt hade. så jag tog -2,50 istället för -2,00 som jag haft i åratal. Men hos optikern fick jag veta att min styrka är -2,25 så inte undra på att jag såg helgalet. Nu är de rätta linserna på plats och de är helt nya linser som ger syre till ögat så jag kan tom sova med dem.. Men de tänker jag inte göra. Så nu ser jag glasklart vad du är för person.. haha..
Lille Wayne var liten tröttmössa när han vaknade och så jäspa stort Och så blev han impad och fick stora ögon när jag startade mobilen..haha..


Nerbäddad i vagnen och gillade att kika på den blåa draken.. så Cool tyckte Wayne.

På promenad nere på stan.. Mormor köpte hårfärg och nya linser var hon och hämtade. Och så köpte hon skavsårsplåster..
Har aldrig prövat denna hårfärg så får se hur håret blir nu.. Gulp*

Skavsårsplåster ett måste i väskan samt pyttesmå parfymer..


Här är Trassel på goshumör. Han e för go den lilla filuren.. Älskar denna hund så mycket..
För visst är han söt? Ingen byraka här inte!
Nä dax för mig att skölja ur hårfärgen.. kanske kommer ett vrålskrik i bloggen.. haha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar