tisdag 7 augusti 2012

Tandis

Trött är jag, men ändå inte som de andra dagarna. Trögt att komma upp i morse, men lckades tillslut komma iväg till sjukan och iväg med Marcuz i snabb fart till Tandläkaren. Apropå tandläkare ska jag själv till tandläkaren pga akut ont i käften. Hur lyckas jag? Får alltid något med tänderna när det som minst passar.
Sedan har jag suttit framför datorn och spelat SongPop.. Typ världssämst på sånt, men litar på turen.
Har förmånen att skriva om "Hydroface" som jag fick i brevlådan idag.. Ibland får man som "Bloggare" produkter som man skriver reklam om och så får du det till en bråkdel av priset egentliga värde. Jag återkommer med resultat och vad jag tycker om produkten efter jag använt den ett tag.



Päronen utanför köksfönstret har vuxit på sig sen sist, snart kan man nog äta dem.. Bara öppna fönstret och ta dig ett päron..
Nehepp, nu ska jag upp och borsta tänderna och börja dra mig mot tandläkaren.. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar