måndag 6 augusti 2012

Pappas gravsten på plats

Förlåt att jag inte bloggat tidigare.. Men jag har sovit sedan kl 17.00 och vaknade helt genomsvettig runt 22.00 och gick ut och tog en cigg. Därefter tänkte jag blogga, tjena la mig en stund på soffan igen och tror ni inte jag somnade om igen. Suck!!
Det jag hunnit med idag är alltså duscha, vart och tittat på vår special designade gravsten. Den är så fin och står nu på plats..

Texten på stenen har mamma och jag blandat. Mamma ville ha "Du finns alltid i våra hjärtan" (det gör han ju för alltid) och jag ville ha "Carpe Diem" sedan ett varsitt rött hjärta på varje sida om Carpe Diem. Texten över "Vår älskade" är gemensamt beslut. och guldrosen på vänster sida är vi med överens om. Stenen är specialbeställd och allt symboliserar "Hjärtan" som Pappas namn "GERT" och är egen designad..
Nu ska vi bara plantera blomster, fylla på jord och göra fint...

Älskar och saknar dig Pappa, det går inte en dag utan jag tänker på dig. Jag har alltid varit pappas lilla "flicka" och bortskämd sådan i grymt mycket kärlek.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar