måndag 6 augusti 2012

Regnbågsfest, Sthlm By Gummibåt o Grönan!!

Blir ett till inlägg här i natten.. Ville inte blanda pappas inlägg med inlägget jag skulle gjort tidigare idag som jag sov bort.
Ja jag sover mycket, vilket har sin förklaring. I morgon ska jag i allafall få näringsdropp. Hoppas, hoppas det känns bättre sen. De 2 sista veckorna har varit väldigt jobbiga.

Hur som helst så åkte vi till Stockholm igår/läs lördag och lämnade barnen på "Gröna Lund" och där fick de vara hela dagen lång och åka karuseller. Jag vågar inte åka pga min mage. Ville gärna åka "Insane" men sonen Billy förbjöd mig.

Efter att vi dumpat barnen vid "Grönan" så skulle vi kolla in  "Regnbågsfesten" som hade sitt avslut igår. Första och möjligen sista gången också. Detta var inte min grej.. IIIuuuu!!
Innan vi hitta fram tog vi en snabbkaffe för vi var så pissnödiga.. haha.. Skulle träffa upp Johanna "Wifey"och göra Stockholm med henne på Pride?? Wifey och Pride.. Vänta lite här nu.. Detta blir rätt fel nu.. *asg*





Här har i lastbilarna som körde genom Stockholms gator.. Väldigt undligt att Fikusarna får åka lastbilsflak när inte studenterna får det längre i Stockholm.. Tydligen måste man vara lagd åt fel håll för att åka flak. Kanske rätt rolig folkfest med "Pride" men en stilla undran är de verkligen så många??
Ähh vi lämnade skiten och drog oss till något som är grymt kul.. Nämnligen Stockholm By Gummibåt" Här kommer ett litet bildregn ---->





























Ja de var ca 500 båtar i plurret och ca 1000 personer som deltog. Detta är fjärde året i rad nu.. Detta startades upp för 4 somrar sedan och första sommaren var vi ca 25 pers. Så tänk på va det har vuxit.
Tack till Tokas och Janne som styr upp detta varje sommar. Kram på er.



Därefter så drog de andra till efterfesten och vi till Gröna Lund eftersom barnen var där. Vi åt smaskig middag på "Kryddhyllan" på Grönan. Åt en halv Ceasarsallad och efter den slocknade jag :-O??? Shit, de måste trott att jag var full. Haha..Ni ser jag är jämt trött :-(

Middag på Kryddhyllan och en Powernap...

Familjekram..

Mina sötisar som är snurriga i bollen..

Eric Sa De i "Sommarkrysset"


Agneta och Roberto

En fikus

En till..

Och igen..

Rulla vattenboll..

Här var det en massa berg och dalbanor..

Satsa men vann inget..

Fel nr..

Min bil..

Pluttisarna..

Familje foto..

Jag en Latte och Gubben en öl på Tyrol

Bildlek...

Vackert..

Rädd nu?

På väg hemåt..

Någon som var gottesugen.. Fick inte plats i sängen..

Märkte att Trassel gjort illa tassen när vi kom hem.. Så lite medicin pulver på..

Blev lite gladare efter några bitar skinka..
Ja så här var vår dag och nu är jag trött och har rastat Trassel medan bilder laddats upp så nu ska vi sova.. Och typiskt mina cigg är slut, var helt bergis att jag hade ett paket kvar hemma..hmm? Nåja, jag tänker i varje fall inte till Statoil sjäälv vid den här tiden.. Får väl gå iväg med till macken i morgonbitti då Trassel ska rastas. Jag klarar mig.. Skulle behöva sluta egentligen..

Dröm sött!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar