måndag 31 oktober 2011

Spökbarnet 19 år

Halloa!!
En halv evighet jag skrev i bloggen. Har egentligen inte mått så bra och då blir det bloggen som råkar illa ut. Sen så har funderingarna gått på att byta domän. Har fått 2 st erbjudanden att byta och så finns det tankarna på att starta en helt egen domän. Vi får se.. Säger till om jag lägger ner här, men kommer tyvärr inte ha samma namn eller länka till det nya i så fall. Blir helt nytt och då vill ja ha det helt nytt.
Men antar att ni nu är väldigt intresserade över vad jag har pysslat med sedan sista inlägget? Joho ni anar inte!! Tror ni är så övernyfikna nu att ni hoppar runt som kissnödiga hundar.. Haha!!
Nej, ni så måttligt roligt har jag inte haft eftersom jag ligger mest hemma med en jäkla värk i magen. I fredags var jag med Billy Boy och hämtade ved som sedan Billy slet som ett djur att bära in. Och försökte jag hjälpa plutten röt han värre en än stor hund på 100 kg, minst. Sedan förflöt kvällen och egentligen hela helgen med smärtor. På lördagen var vi hem till Laila, jag och Trassel alltså och där fick Trassel träffa Cithy..
Trassel var som en riktig irriterande fluga på Cithy..
Lördagen började och slutade med ännu värre smärtor.. Tog en sväng ut med Marie och Johanna. Summerar kvällen på Berget med Johannas kommentar. -Wifey Johanna Hakala&Marie Sahlström, perukklädd "rockare", I en annan del av Berget-män, armlös man med psykopatblick (jätteläskig!), aggressiva pingis-tjejer, hitz-bombande Baloo, ryggsäckar, kOkOs, facebookande, viva la Rumänien och Scania, H2O, Gratis Juice av bartendern och alltså en kväll som kostade 0 KR!!!


Jag och Marie.. Rock on!!

Vi är brudarna som endast dricker alcofria drinkar.. haha utom den där blonda sian som traska in i bild.. Hehe.. Hej Pia!!


Söndagen var mindre rolig, låg exakt hela dagen och hela kvällen i soffan pga magont, illamående och en aningen feber kan jag gissa på för jag kände mig verkligen sjuk. Idag har de varit bättre för att sedan starta om igen runt 18 tiden.
I morgon blir det en heldag på sjukhuset då jag ska prata med narkosen, provtagningar och inskrivning på avd.

Idag fyller mitt Spökbarn hela 19 år, dock ett väldigt tjusigt spöke som jag har. Vi firade med en liten pumpa tårta som mest liknar ett skumt bröst.. Haha..
Ett stort Grattis till Min flicka Alexsandra <3
En tutt-tårta/pumpa tårta..


Nu blir det till att inta soffläge igen.. Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar