måndag 24 oktober 2011

Hej på er

Min helg har jag roat mig med att ligga med feber, illamående, kräkningar, smärtor, kramper och blödningar. Och jag har sovit något så otroligt.
Men i morgon blir det läkarbesök igen och får väl se vad som sägs då. Ska jag vara uppriktig så skiter jag i vilket just nu..
Tänker mycket på pappa min, var ut i lördags med Julia och tände ljus och så. Julia lämnade en teckning med några vackra ord.
Saknar dig stort mitt Gerte-Gryn

Gjorde lite fint runt pappa med vårat hjärta, ljus och Julias teckning av dig <3
I morgon ska jag åka ut igen och tända ljus och se hur det ser ut där vid graven. Lilla pappa <3

Joho, har ställt mig i kö för en chokladfärgad långhårig Chihuahua tik. Om det blir som jag hoppas. I november så kommer en kull att födas med dessa chokladtoppar och är en hona med så är det stor möjlighet att jag köper henne.
Chihuahua är precis min hundras, jag älskar dem.. Min Trassel är den mest keligaste, snällaste och otroligt rolig. Men han är klok med och har redan lärt sig sitta och gå fot en aning.. men de kommer bli bättre för nu förstår han vad fot är. Väldigt duktig kille, fast han är liten.







Här ska ni få lite höstbilder på mig och Trassel..
Sov sött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar