torsdag 3 november 2011

Svensson Svensson

Trötta jag gör mig hörd här i bloggen igen. Ja, tyvärr är det helt värdelöst att sova. Det fungerar inte med smärtor som går från revbenen och ner till höften på högra sidan. Det gör förjävla ont helt enkelt. Sedan har dagen varit kass också för jag har bara varit så ledsen idag. Saknar min älskade pappa så mycket. Även om jag är "dotter" så har jag rätt att sörja stort, för de finns ingen mätsticka i sånt. Jag saknar mina älsklingar också som är i Österike och åker skidor.

Får inte glöma bort att åka till sjukan och lämna ett blodprov, ett blodprov som max får vara fyra dagar gammalt. Med det blodprovet beställer de hem blod. Konstigt de där, man byter väl inte blodgrupp bara så där? Men på fredag måste jag lämna det.

Sitter i vardagsrummets "divan" soffan, nyduschad med min "Björneoverall" på mig och tittar på tv:n lite smått och är trött men fösligt ont och mår jätteilla. Tog en illamåendetablett, så de släpper förhoppningsvis snart.
Ikväll tog jag de två hemmavarande barnen och åkte till Heron City och gick på bio. Vi såg på "Svensson Svensson". De första 20 minuterna så somnade jag bara..haha.. Båda kidsen satt och försökte väcka mig och de lyckades och jag måste säga att resterande av filmen var jättebra. Mycket skratt.
Sonen med Nalle Puh och gänget..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar