tisdag 18 oktober 2011

Trötthetens tecken

Dagen har gått i sovandes tecken. Var på utvecklingssamtal med mackan i morse och jag trodde att jag skulle tuppa av där. så ont de gjorde och detta illamående tar kål på mig också.
Väl hemma somnade jag med cornflakes skålen så vaknade jag till med att jag hade hela innehållet på mig istället för i skålen.
Inget särskilt har hänt idag pga att jag mår skit. Inte bara för att man har ont utan saker runt om också. Och det jobbigaste är att det närmar sig min älskade pappas begravning. Jag vill verkligen inte, jag vill inte att det ska vara så att pappa är borta för alltid. Vill inte träffa någon, vill bara vara ifred.. Saknar dig pappa, så det gör ont..

Igår beställde vi smörgåstårtor och sånt.. Vill inte ha, jag kommer spy om jag ska äta på min pappas begravning.

Har inget vettigare att skriva nu, men ni ska få se hur min Trassels föräldrar ser ut..
Här har vi Pappa till Trassel

Också Pappa och Trassel är väldigt lik sin Pappa..

Och här har vi Trassels Mamma..

Och det här är Trassels storebror..



Trassel med kompisen Tiger.. Voff Voff

1 kommentar:

  1. sv: Hej Lotta! Gud vad glad jag blir!

    Julia är en superfin bra vän som jag är överlycklig över att ha lärt känna, så klart att jag stöttar henne genom allt! <3 Vet precis hur hon känner för jag har gått igenom det med farmor, farfar och morfar, tyvärr. :(

    Kommer över så fort Julia kan och vill! :')
    Superfin blogg har du, kram på dig! <3

    SvaraRadera