torsdag 13 oktober 2011

Sveamottagningen och 11.11.11

Hej på er alla som gillar min blogg. Kul att ni läser även fast det bara inte handlar om allt som är roligt. Idag ringde min läkare för han ville att jag skulle komma förbi och ta en del prover inför operationen. Och jag hade hela dagen på mig till senast kl 16.00. Proverna togs och fick lite förklarat vad som ska göras där i magen. Oj, säger jag bara!! Detta kommer bli den största operation jag gjort hittills. Hoppas jag klarar mig från komplikationer bara som jag har en förmåga att dra på mig efter operationer. Jag har några veckor kvar att ladda på. P.U.S.T!!

Men ångest har jag för datumet 11-11-11!!!! F.U.C.K rent ut sagt. Men fan ska man göra åt det? Kan man avboka en operation för den saken skull? Hur som helst ska jag bara ha 11-11-11!! That's It!!
Vi får ta datumet och göra det bästa av det och så får vi festa till det någon vecka efteråt. Får bli så helt enkelt!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar