onsdag 26 oktober 2011

Jag i min pyamas

Hatar smärta i både kropp och själ. Har tagit ett stort beslut, inte för att jag vill för det kunde ha varit bra. Men för att jag måste, jag måste för att må bra helt enkelt.

Var ner med Marcuz till läkaren i dag och Jippi han har gått upp hela 1/2 kg på en vecka.
Han har rasat något under 7 kg på grund av sina mediciner. Men nu får han äta frukost, lunch, mellis, middag och kvällsmål och så får han speciella näringsdrycker som han får utskrivet på recept.
Handlade vinterskor, vantar och en overall, en sån som jag med fick. En lurvig pyamas ser det ut som..



Jag i min pyamas och min nalle..hehe!!
Cissi skickade en bild på min pappas grav när hon var där på kyrkogården för sin mammas skull. Cissis mamma gick bort för 2 månader sedan. Så hon har det minst lika tufft som jag..!!

Så ser det ut i mörkret.. Lyktorna lyser fint.. Saknar dig något otroligt Pappa <3

Sov Gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar