måndag 12 april 2010

Trimning, dieter och träning

Jaha. Nu har jag varit sjuk i snart 1 vecka. Det är inte skönt någonstans.
Kan ju inte direkt påstå att jag har kurerat mig...alls. Det är verkligen kört i halsen. Aggressivt virus säger läkaren. Nog fan är den aggressiv...buhuuu. Gurglar halsen med något bakteriedödande och lever på Citodon.

Vad är det som ska hända sommar 2010? Inget utöver det vanliga än så länge, men det är ett sånt jävla tjat om trimning, träning och olika dieter överallt och latte får man inte dricka och inte alkohol och man får absolut inte äta någonting för allting innehåller socker. Tom sushi! Men allt detta har vi vetat innan också so what's uuuup?

Man måste väl få leva lite och ja leva är synonymt med att äta... ganska så logiskt. Det är gott, förrädiskt och förföriskt... kan inte alla bara fatta att man inte ska späka sig själv utan hitta harmonin och lev efter devisen ät efter hur du lever. Alltså bara sund träning (inte manisk 3timmar om dagen och festa till det med ett äpple!).

Ännu bättre om alla tummar på att vi går runt med våra vintercelluiter och bristningar på stranden. Jaaaa...eller nej.

Jag kan dock meddela att jag ska chilla lite på de riktiga kaloribomberna ett tag framöver. Alokohol är prio 1 som måste slopas, tyvärr!
Dessutom är födan från MAX. Svettigt? JA!
Tack gode gud för ämnesomsättning och så kan vi börja be om punktförbränning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar