fredag 30 april 2010

Operation.Kvalborg.Mat.

Jag är hemma faktiskt, och de känns till o från som jag blivit överkörd av en traktor. Men jag vet fortfarande inte vad de har gjort under operationen. Inte en aning faktiskt eftersom jag stack hem innan jag träffade läkaren..
En sak jag kan knappt andas för de gör sjukt ont i lungorna och hosta eller skratta är omöjligt. Jo, efter operationen har jag en fläskläpp och undra om de har tappat mig i golvet? hm?

KVALBORG och det blir det brasa, behöver lite annat att tänka på och "Sockerbiten" har bjudit ut mig på restaurang. Myyyyyys, stora sonen Billy följer med oss också skulle jag tro.


http://www.caesars.nu/Default.aspx?id=1


jaggillardigsåmycketattjagsprickerskavihånglaochköpakulglass?"

Det är verkligen på den nivån. Pinsamt kanske, men lite härligt ändå. Han är ju jävligt härlig.. <3 Mmmm.. socker är sött eller hur?

Nu skulle jag suttit på ett flyg till soligaste Thailand, men nu sitter jag här som en strandad val i stället.. Ibland är livet surt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar