onsdag 7 april 2010

Eloge tack!

Har skurat soffan.
Allt efter en mindre lyckad juiceincident i soffan och jag fick spel, på mig själv, på glaset, soffan och filten blev blöta. Inte nog med det så blev den rosa datorn dränkt med apelsinjuice. Nu fungerar inte bokstäverna B och N. Hoppas på högre makter att den börjar fungera igen. Aaahh, jobbigt. Bättre morgnar kan man ha.
Sovit hur illa som helst inatt. FAAAN! Jäkla mage.

Har tyckte hemskt synd om mina växter som tvingas stå ut med fullkomlig torka och ständig sol (eller åtminstånde ljus). Jag är helt enkelt inte speciellt bra på att omhulda de små liven. MEN. Häromdagen vattnade jag dem och så slängde jag ett samvetsfyllt getöga på dem förut och de spirade som aldrig förr - det verkligen lyste om dem! Så nu jävlar ska här vattnas på regular basis.

Nu till något helt annat: Ska jag barskrapa mig totalt och internetshoppa sommarkläder till grabbarna? Jag får suga lite på den karamellen, som jag brukar säga. Jag är ganska sugen. Men innan jag spinner vidare på den planen måste jag göra något åt tvätten som växer ut från tvättkorgen - vart fan kommer den ifrån?
Idag hade varit en utmärkt dag att anlita en städerska. Tvätta OCH städa varje dag borde ju vara olagligt, och jag var ju faktiskt uppe klockan 8 och tvättade. Eloge för det tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar