fredag 9 april 2010

Stilje

Jag har snott plackers av Alexsandra och nu har jag blivit beroende av dessa plackers. Det är så jävla intressant och HÄFTIGT att dra bort små partiklar mellan tänderna. Lite äckligt, ja men det är en sån där äckelblandad förtjusning.
Händelseförloppet - äckligt. Resultatet - jag blir förtjust. Ehh.
Anledningen till detta maniska användande av plackers är självklart beroende på att jag borde ligga till sängs enligt doktorn, helst 24/7, men det dödar mig. Det positiva är att när jag är död kommer jag att ha jävligt fräscha tänder.

Här levs livet i stilje. Det är noll vind i seglen och då kan man åtminstonde hoppas på sol med den försvann lika fort som den kom. Men skit i samma för jag ligger ändå i min sköna soffa som en konung med täcken, kuddar och filtar och feber, halsont och ont i öronen.
Men idag var jag tvungen att ta mig ut och handla och ett nytt intresse hos mig är riktiga, levande blommor.. Och jag hittade 2 st blommor till en billig penning. Kassasucce. Jag har ju blivit galet ekonomisk på äldre dagar, sen ska vi ha en utförlig utvärdering om vad det innebär (köpte Euroshoppers maskindiskmedel, det kan diskuteras...) *detta får mig att le* Ursh, pappas flicka är nog rätt bortskämd. Eller, kanske inte. Nu ska jag sjuklingen virra in mig i duntäcket igen.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar