onsdag 21 april 2010

Tusen tankar och 9 dagar.

Idag har jag mest varit osocial, kan inte koncentrera mig på vare sig det ena eller det andra.
I morgon är det läkarbesök igen, de ska kollas hur cystan på vänster äggstock ter sig. Provsvar för cystorna på äggstockarna får jag garanterat i morgon men om jag får provsvaren från de som var i tarmarna vet jag inte. Jag skulle få hem provsvaren om de via post, men min läkare kanske redan har fått det först.. Vad vet jag.. Vet inte ens om jag vill veta något heller innan jag ska resa. Eller så är de som pappa sa att det tar sina 5 veckor.
I morgon alltså....
Känns lite som jag sitter och väntar på en dödsdom eller nåt. Mycket tankar. En tanke blir tusen tankar.. Åhh, jag blir så arg på mig själv för jag tänker på de här.. Försöker lägga det åt sidan och tänka på Thailand istället..
Men det är inte lätt och det är jävligt att vänta..




Älskar dig PAPPA.


9 dagar kvar...................................................................!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar