lördag 10 april 2010

Frosta av frysen

Om någon fortfarande är orolig för de stackars isbjörnarna som drunknar på grund av att deras is smälter bort så kan jag meddela här och nu att så inte är fallet. ALL is har nämnligen under loppet av 48 timmar flyttat in i min frys. Och då kan man undra varför jag inte tog tag i det direkt istället för att ha ägnat lördagskvällen åt det. SJÄLVKLART för att jag tycker det är hemskt roligt och absolut inte för att jag alltid skjuter upp måsten till sista sekunden.
Inte kunde väl jag ana att det efter ett dygn skulle hänga istappar från lådorna och att små eskimåer skulle bygga igloos mellan köttfärsen och ärtorna. SUCK. SUCK.

Om man bortser från en omåttligt tråkig lördag med jordens halsont och ishackning har jag tagit mig ner till stan och handlat på mitt nya favvoställe "SVEA Hem och Inredning". Usch det kliar i min kropp. Jag behöver göra något ansvarslöst AKUT, typ pierca mig i tungan eller tatuera in en tribal i svanken.

Nu måste jag starta om tvättmaskinen som jag startade igår. HA! Då fick jag det sagt också - en ansvarslös grej.
JAG HAR INTE HÄNGT UPP TVÄTTEN PÅ TORK. I'm still rockin´ na na na na....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar