lördag 3 april 2010

Påskägg

Påsken är till enda nu.. Men väldigt lyckad påskmiddag trots att jag hade ont och inte kunde äta riktigt av maten. Iallafall blev det Janssons frestelse, ägg med majonäs o räkor på, sill, lax, köttbullar och prinskorv. Till varmrätt blev det lammstek, potatisgratäng och sallad Efterrätt blev hemmagjord äppelpaj med vaniljsås som Alexsandra gjort. De som var här igår var : Mamma och Pappa, Faster och Farbror, Nettan, Alexsandra och Lennze, Rebecca och Edwin, Åsa och Alexander. Och vi får ta en presentation på alla goa kids med.. Billy, Marcuz, Julia, Noel, Gustav, Oskar och Wilma.

Idag hade vi middag Marjatta, Topi och Vekke och de blev bjudna på Janssons frestelse, sill, ägg, lax och till varmrätt blev det Råstekt potatis och Oxfile och till efterrätt äppelpaj med vaniljsås.

Jag har lånat Alexsandras kamera och fick för mig att fota lite av alla fina blommor och presenter, godis och påskägg till barnen..
Tusen tack allihop för alla fina blommor och presenter.
Nu lite pics..










Nu finns det inte mycket mer att säga.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara..
Har nog inte riktigt mål i mun idag.
Men typ så här ----> =/
Och lite ----> =(
Fast nog mest ----> =)
I möra blir det jobb i Strängnäs.
Jobba järnet bara i 2 dagar.
Vi får väl se hur det går, jag har tillmesta dels legat på soffan med grymt ont i magen. Har bara sovit.. Är helt färdig..
Vilket nötskals-dagboks-inlägg.
Men jag bju påt!!
Hörs då!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar