lördag 17 april 2010

Kulingvarning bara för pussies

Hejsan!
Vill bara meddela att jag lever, trots att alla vindar i världen har försökt blåsa omkull mig med bilen idag.
Kan kanske bero på att jag är så stark att jag numera går under namnet Hulken som de inte lyckades. Hahaha, jag skrattar faran i ansiktet.

Var igår en sväng till doktorn och fick dubbel dos pencillin mot min haaaaaals. Och den laxen visste var den skulle - ner i kistan! Och är nästan frisk! Nåja, men inte lika ont som tidigare. Däremot hänger fortfarande tröttheten o värken i kroppen kvar.

Har haft en ypperligt trevlig dag. Haha. Det där låter sååå inte jag. "ypperligt trevlig dag". Nej, så krystat synonymhorig är inte jag. Det kan faktiskt vara något av det mest avtändande med människor i bloggosfären som ska låta så fasligt bevandrade och botaniserade inom det svenska språket att de exempelvis beskriver en bild med sex olika synonymer till "vackert".

En jäkligt trevlig dag har jag haft iallafall. Träffade Johanna, vi käkade gottig kladdkaka som Daniella bakat och tog igen allt vi missat under de senaste veckorna såsom killar, resor osv. Samtalet hamnade inte helt osökt på killar och sex. G-punkter och vibratorer och allt som man absolut inte borde prata högt om i ett vackert rum med antika möbler. Haha, skojar. Är inte fullt så pryd som jag ger sken av (bara nästan) - en det kändes som världens kontrast iallafall.

När jag sedan skulle hem var det onaturligt kallt, så där vinande kallt som man bara inbillar sig att det är på en ödslig , grå landsbygd i Ryssland. Och tajts var väl inte världens bästa klädval men hur är det man säger nu igen?

"Hellre snygg och frusen än ful och varm"-okänd filosof...




Nedräkningen fortsätter: 13 dagar kvar tills jag är med mina söta katter. Mjaaaau!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar