söndag 31 januari 2010

Släpp fångarna loss

Sitter och dricker mitt kaffe från Gevalia med mjölk från Arla i min svarta kaffemugg. Och svart passar ju in i mitt vardagsrum, eller vad säger ni giiiirls?!
Det gör nog dessvärre mitt illamående också. Tips från hemmakurexperten: Var stark och stå emot grupptrycket och välj att gå till sängs efter en god middag istället för att tja gå till Berget. Dansa som ett freak nonstop i 3 timmar med Johanna och Cissi. Men så förbannat roligt hade vi på Berget igår.
Frågan återstår... Hur tänkte Johanna här egentligen??? Troligen inte alls!! Haha!

Även Åsa, Jenny och CO var på Berget igår och jag fick agera Taxi Stockholm åt brudarna inatt. Ja av viss anledning så drack jag inget starkare än Cola som jag blev bjuden på av bartendern Edwin.

Ni ska få en aptitretare. Veckans Hunk:


Nu ska jag dricka is,is,is,is,is,is,iskallt vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar