fredag 15 januari 2010

Morgon - SMS

Tidigt, tidigt i morse så droppade ett sms in med frågan "God morgon gumsan. Hur mår du? Tänkte bara sägs att jag startat en ny blogg www........!!! (hemligt) Hah!!"
Fnissade och mös lite för mig själv där i skenet av datorn,
för ja, jag kanske tycker om den här kavaljern en aning.
Lekte lite tillbaks, för haha, helt ärligt - jag må se ut som en dum fan,
men när klockan är tidigt, tidigt frågar man inte var är du
för att man är hemskt sugen på en omgång Alfapet eller för all del,
diskutera världsliga saker.

- SMS av den sorten vid den tidpunkten har bara en
baktanke och det är att ... idka otukt. Hehe.

Till saken hör att vi brukar samåka på morgonen och hem på eftermiddagen. Och, jaa det har väl hänt en eller två gånger att vi somnat på soffan hemma hos mig, men that´s it.
Jag måste ändå säga att kavaljern steg lite i mina aktier - missförstå mig rätt,
detta är den mest gentlemannamässiga människa jag någonsin träffat men det har nästan eskalerat ut i att jag är på gränsen till uttråkad.
Så detta var ju riktigt dirty! Heh!!!





FAN VAD JAG SVAMLAR! Blir så trött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar