söndag 24 januari 2010

Ops jag gjorde det igen.

Den här helgen har jag haft ett ekonomiskt frispel, helt klart!
I fredags var jag och Marre iväg och storhandlade och min nota gick på 3400kr,
igår (Lördag) var man ju på IKEA där jag köpte förnödenheter (korv med bröd ;) för 8700kr.
Idag då så var jag på min och Marres mysaffär (Sorry Marre jag var där utan dig idag) och
köpte mig ljus, silverfärgade ljusstakar, bokstäver i silver som bildar ordet PEACE, sockerskål och gräddkanna till köket, 3 st bordslampor. Sedan Hemtex där det blev en duk, en rund kudde. På Åhlens blev det en ansiktskräm, gardiner, och silverband.
Denna shoppingrunda slutade på strax över 2000kr.
14.100kr har shoppats för denna helg.. ops!


Har roat mig med att städa sovrummet och pyntat det och det är mysfaktor 100% där nu.
Efter mitt lyckade sovrum så fick jag tre nära döden - upplevelser. Detta livsfarliga projekt var att sätta upp gardinen i vardagsrummet. Jag hade självklart lite vett i behåll och ställde mig på en stol. Tyvärr vinklades stolen farligt nära 90gradershållet och jag insåg att om jag tippade så hade det blivit ett ödesdigert fall som hade inneburit minst en knäckt, en trasig gardin och hjärnskakning.
När jag skulle plocka in allt mitt smink, deo och parfymer så ställde jag mig på toalettlocket och plonk så gick toasittsens lock mitt itu, och jag åkte kana ner på toalettgolvet som en livsfarlig stunt och hamnade på rumpan. Sedan när jag hade mitt efterlängtade SPA så fick jag shampoo i ögat som var extremt korkat. Men jag överlevde det också. Men lilla Marcuz är febrig idag 38.8 i temp, stackars sonen min.
Nu ska jag ta hand om DIG som jag har försummat lite de senaste dagarna..


Här på bloggen är vi alla vänner!
God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar