lördag 16 januari 2010

Särskrivningar.

En allmän undran, ergo MIN undran:
Hur kommer det sig att många bloggar i Sverige
ägs av dyslektiker? (det finns undantag jaaa, så som barn) Vill man läsa en text som innehåller fler särskrivningar än vad som kan vara normalt?
Särskrivningar är förövrigt ALDRIG normalt.
Dessutom kan jag slita av mig håret när jag läser stavfel som jackt och moronen. Whyy girls??Någorlunda okej, eller åtminstone förlåtligt om det hade varit
en givande text som innehöll iaf ett uns av vett.. men nej!
Jag tycker bara att det kan vara lite märkligt att de tror att människor
fängslas så av dessa "skribenters" vardag.
Fascinerande... eller oroväckande?
Spanade runt lite o ramlade över till vidarelänkar och vad läste
jag om som fick mig att skratta eller som jag kom att ta till
mig på ett djupare plan?
Ärligt talat, ingenting.
Jag har förstått att många tjejer från åldern 14-20 sympatiserar med Paris Hilton.
Tacka vet jag Alex Schulman!

Ciao good night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar