söndag 17 januari 2010

En kaffe?

Jag
måste
ha
mer
koffein
i
min
kropp!!
6 koppar kaffe/dagen är ENBART hälsosamt och folk som hävdar motsatsen vill inte träffa mig i en mörk gränd en dag som den här då jag bara druckit en. EN! Sinnes.
Sen att jag lider av magkatarr och bröstsmärtor är en annan femma.
Kan ju vara från nåt annat jag överdoserar...
tex barn.
De kan vara en aning påfrestande och utan en ansenlig
mängd kaffe är det med ett krampaktigt leende jag överlevt dagen.
Hela helgen har jag jobbat för att det ska kunna säljas. Mycket är gjort
men ändå inte klart.. 495 laxar och det är ditt ;)
Men i morgon är det jobbet igen som kallar, har fått veta att jag mestadels
ska vara på olika platser på söder i Stockholm..
Längtar faktiskt till lata dagar i Aruba nu, trött på vinter nu.




Nu ska jag leka med DIG!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar