fredag 1 januari 2010

2009

Kanske ska följa strömmen och skriva lite om mitt 2009!

Januari låg jag sjuk i Adenomyos, endometrios och cystor o levde på Oxynorm och skit..
Runt sista februari blev det operation, då de tog bort livmodern och sammanväxningar.

Och ungefär nu kom jag på att jag inte orkar skriva ingående om varenda månad.
Så vi struntar i det.

Vi kan säga såhär: året 2009 har inte vart ett av de allra bäst i mitt liv. Jag har vart med om mycket bra och enormt roliga och en hel del dråpliga saker.
But what doesn't kill you, makes you stronger!

Nyårslöften är inte min grej.
Vi kan väl säga såhär istället... riktlinjer.
Jag har en del riktlinjer och mål som jag s k a nå.
Vad går jag inte in på nu.
Det tar vi allteftersom...
Håll till godo!

Kramkalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar