fredag 8 januari 2010

Möt mig bakom huset klockan 23.15 ikväll om du törs!


Nu har jag lämnat blondinstämpeln (trodde jag).. och blivit lite mörkare..
Men tjena! Då tycker folk att man blev lik Carolina Gynning.. Lotta får allt
inse att blondinstämpeln sitter kvar ;)

Har så mycket jag måste ta tag i.. suck!!
Idag har jag fått nya vinterdäck, på tisdag blir det ny framruta o besiktning på onsdag.

På tisdag börjar jag min målarutbildning som jag kommer parera med jobb.. kan säkert inte bli annat än katastrof.. :)

Ikväll ska "nya Carolina Gynning" alltså ut och käka och parta med Johanna! Fään vad kul =D Party party! Då har det minsann gått en hel månad... kroppen suktar efter alkohol. Nae inte riktigt kanske.. men nästan.

Partysugen?
Ring då mitt nya partynr 070-5114966
Nu fan ska det röjas så det står härliga till!
Rätt i taket ska klackarna slå.
Minsann!

Hörs när vi ses.
Ses när vi hörs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar