torsdag 21 januari 2010

Idag har jag..

* Anmält mig till donationsregistret så att när jag dör portioneras mina kroppsdelar ut.
Lucky bastard som får mina pattar eftersom jag...
* Förlikat mig med tanken idag på Twilfit att jag har den omöjliga storleken 75 D vilket är =
anskrämliga mammabhar. Eller betala 1000 kr för en snygg. För ett par år sedan så var jag på Twilfit och en bastant kvinna tog ett järngrepp om mig och min barm med ett måttband
och konstaterade ovanstående. Hon visade mig till mongohyllan och jag blev tilldelad alla amnings bhar i sortimentet. Jag köpte den fulaste av dem alla och sedan åt jag inte på flera månader. Efter det gjorde jag en välförtjänad shoppingräd och inhandlade allt som 75 C hade att erbjuda.
Verkar som jag får kassera samtliga. Jag är bitter.
* Ätit lunch med Billy.
* Städat ur kylskåp och skafferi. Så imorgon ska här storhandlas.
* Städat toa, dammsugat och torkat golv.
* Slöar nu i soffan.

Det jag skrev om att det bara finns mammabhar i den storleken; det stämmer naturligtvis inte. Faktum är att just den storleken aldrig finns i butik och då den gör det kostar den skortan eller har farmors soffa som mönster.
Ska dock undersöka saken lite djupare med hjälp av Victoria Secret...=)

Men nu måste jag snart iväg och snabbfixa med radhuset éftersom det är visning där i morgon.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar