torsdag 21 november 2013

Tattare

Vilken dag, vilket helvete!! Och vilken liten glädje....
Sitter i soffan med en otroligt massa blandade känslor. 
Ledsen, arg, rädd och de blandat med lite lyckorus och julkänsla.
Idag sprang Trassel ut igen, vilket jag tror Marcuz gjorde på flit. Hur som helst så fick Marcuz syn på de som stal min sons moped när han sprang efter Trassel och jag slängde mig i bilen efter "turkjävlarna" (ursäkta val av ord men nu har svinen gått för långt att man hatar de svinen, nu drar jag givetvis inte alla över samma kant) som stod vid bensinmacken och tanka den stulna mopeden. När jag krävde tillbaka den så börja de hota mig och när jag ringde polisen så knuffa de mig och hota om att de skulle slå och mörda mig, samt så skulle de "baxa" min BMW också. Men de ska få fan för allt de här!! 
Är så förbannat trött på alla turkjävlar och Zigenare som springer här o snor, gör inbrott, misshandlar och hotar. 
Åh, vad jag önskar en flytt redan idag!!
Sitter med en mugg varm Åre choklad och försöker varva ner.. 
Om ni vill ha en riktigt god choklad så köp "Åre Choklad" kostar 85kr på Ica Maxi.. Ungarna är runt mig o tjattrar och de går mig på nerverna just nu.. Låt mig bara vara ifred!!!!!!!
Efter turen med "turkjävlarnarna" så åkte jag och hämta "Rebecca" och vi åkte och möte upp en säljare vid sjukhuset. Och jag har köpt årets första julklapp som är till min "Musse" :-) 
Därefter åkte vi till stan och möte upp Marie och Alexsandra för lunch på Nancy's. Fick bli potatisgratäng o rostbiff o Marcuz tog en toast.
Skulle på skolmöte för Marcuz nya skola kl 13.00 men de blev inställt. Varför vet jag inte. Hann med Försäkringskassan också, så nu är allt det fixat och klart. 
Nu väntas det bara på "kosing" 
Känns inte som jag hinner med någonting alls längre, mina naglar ser för taskiga ut och de är hela tiden något som kommer imellan hela tiden. 
Och den jobbiga jäkla smärtan plågar mig att jag oftast nu mer ligger hemma på soffan med jämna plågor. 
Har fixat julkalender idag till Julia och till min Musse ❤ 
Till "Musse" kan jag tyvärr inte tala om vad det är. Ska pyssla ihop den ikväll el i morgon. Nu är det Billy och Marcuz kvar.
Från 1-9 vet jag precis vad jag ska ha i Marcuz kalender.

Lite tips till tjejerna, kvinnornas julkalender 
Får ni av mig här:
 BABOR - Hudvårdskalender - 24 dagars intensivkur. Babor har tagit fram en helt magisk adventskaleder fylld med deras omåttligt populära fluids (serum i ampullform).  Lucka för lucka, dag för dag från 1-24 december .. Pris 789kr och finns att beställa på Skin City.

Nästa julkalender är från kicks, den kostar 399kr och innehåller 24 produkter ifrån kicks egna märke värde 1050kr. Jag själv tycker inte att den ser så lockande ut med den designen de har valt men det är ju en smaksak. Den här har jag köpt till Julia..

 TheBodyShop Sist men inte minst har vi Ultimate som är proppad med produkter värde 2495kr men kostar bara 1200kr. Och just den önskar jag mig Reijo..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar