fredag 15 november 2013

Haft bloggpaus

Hej, de var länge sedan jag var här.. Men haft mig en bloggpaus, en behövlig sådan.
Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. 
Billy har bytt skola, Marcuz ska börja nya skolan på tisdag. 
Sedan har jag riktigt ont och med det är jag trött. Kroppen går på sparlåga just nu. Sedan har de hänt en del saker hit och dit, både på gott o på ont. 
Men har fått tid till Uppsala Endometrios Center. Slapp den långa kön på närmare 6 mån - 12 mån. 
Idag har jag känt mig som en långsam vandrande pinne. Smärtan har knockat mig totalt och tröttheten är ett helvete. 
Men jag lever..
I morgon fyller min dotter 17 år och börjar bli stor min Julia. 
Ikväll blir det bara att vara.. Ja mycket mer orkar jag inte skriva för dagen.
24 dagar kvar o hoppas jag hinner känna mig bättre tills dess.
Gör en härlig fredag och ta hand om varann ❤
See Yaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar