fredag 22 november 2013

Snart nalkas julen..

Ligger till sängs och har väl inte så många minuter på mig tills jag somnar.
I morgon ringer min läkare o får nog ta i lite för kan inte ha de så här länge till. 

Lite strålande julkänsla har jag börjat få..
Julen närmar sig med stormsteg och allt fler produkter med julsmak börjar komma. Det finns så himla mycket spännande saker jag vill smaka på, allt från digestive med pepparkaka till skorpor med pepparkaka. Som många av er kanske vet så kommer ju Blossa ut med en ny specialglögg varje år och detta år är smaken "Dalarna", what? Jag har inte smakat den än och vet inte riktigt vad de menar med Dalarna men vi får väl hoppas att den inte smakar trähäst. Jag kommer införskaffa mig en flaska så snart jag kan, och skulle den vara mindre god så gör det inte mig något för designen på flaska är riktigt snygg, så man kan ha den ståendes som  prydnad. 
 13 och passar för lucia ju och kostar 95kr på systemet.
Fick en strut av gubben idag, en grej jag samlar på..
Och Musses är nu klar.. Och STOR blev den oxå.. Men vad ska jag hitta på till grabbarna? Åhh, förslag nån?

Och idag har jag ett litet leende också..
God Natt alla läsare och dårar samt gamla ex!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar