söndag 3 november 2013

Alla är hemma ❤

God morgon ruggiga söndagsmorgon.
Vaknar med febern som vanligt, huvudvärk som dunkar. Märkligt i morgon har det gått en vecka och jag mår skit än. Igår kändes det som de tog omtag igen. 
Men strunt i samma, nu har mina nära o kära kommit hem ❤ ALLA ❤ är nu på plats.. 
Grabbarna från Sölden är åter hemma!
Här kommer dom inströvande med packning och skidor o stavar. 
Presenter fick jag också.. De där mystiska paketet med den fina kartongen 
Och en Britney Spears parfymer.. Kan ni gissa vad som finns den fina kartongen från Österrike? 
Av Billy fick jag choklad från Österrike och ett paket cigaretter. 
Och i den mystiska lådan fanns så klart detta.. Som alla tidigare år får jag en fin låda med fina underkläder.

Nu är Familjen "ETT" igen ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar