lördag 2 november 2013

Alla Helgons Dag

Hur förbereder man sig när minuter blir till timmar & timmar blir till dagar & dagar som blivit till en massa år för att snart sluta med en massa frågor i ett stort svart hål :(

Igår besökte vi ALLA våra KÄRA & NÄRAS viloplatser ❤ 
Var en tung dag, för så mycket minnen finns ju kvar ❤ Som ALLTID kommer finnas i våra ❤ 

VÅRDINGE KYRKA:
Här besökte vi min mormor och morfar som ligger i minneslunden: 

Min Morfar Enar & Mormor Alice Magnusson.

Mormor och Morfars lilla plats i Minneslunden. 

Även här ligger i Vårdinge ligger Min Gammelfarmor Rosa & Gammelfarfar Johan Magnusson.


LILLA DALENS BEGRAVNINGSPLATS:
Här besökte vi Farbror som ligger i minneslunden. 

Min Farbror Christer Hedström.


TURINGE KYRKA:
Här besökte vi min Älskade Pappa & lillebror. Min högt älskade Pappa mitt ❤-Gryn & Min käre käre broder. 
"Jag vet inte hur det ska gå när jag faller genom detta stora svarta hål. Marken under mig blir mjukare för varje minut. Smärtan i mitt hjärta kan ingen förstå som du lämnade efter dig. Men jag har ett hopp så jag kämpar mig kvar, försöker greppa livet som är idag, jag vet ju att vi ses så småningom en dag. Men saknaden den gnager den river för att jag blev lämnad ensam kvar."
Min Pappa Gert Hedström.
Även min lillebror Jimmy Hedström ligger i Turinge Kyrka

ST RAGNHILDS KYRKA:
Här besökte vi barnens Farfar/min Svärfar
Gravplats.

Min svärfar Toivo Mustonen.


Till minne till er alla kära och nära från Lotta med familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar