tisdag 26 april 2011

Tur el nit lott?

Jag drog turlotten idag :) Inget farligt i den där cystan, men de hade tömt cystan på en halvliter vätska. Vätskan innehöll en del saker som jag inte har en aning om i läkarspråk men huvudsaken är att den inte är farlig!!
Har under några dagar mått riktigt skit och äter inte, sover inte och ont mest hela tiden. Och detta fick jag svar på idag efter ultraljudet. Har nu ÅTER igen en ny cysta efter 2 veckor efter operation.. Cystan ligger och trycker mot korsryggen. Ska tillbaka i maj för se hur den ter sig. Men säkert en till operation på den med. Efter sommaren kommer det troligen bli en större operation då kirurger från annat sjukhus kommer med.
Hur som helst är jag iallafall glad att det inte var cancer i den där cystan. Fick ju värsta ångesten när han ringde i morse. Men hans misstanke var att jag fått ny cysta efter att jag talat om hur jag mådde.  Och ja så var det.. Högre styrka blir det på morfinet med..


Tjarå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar