fredag 29 april 2011

Målarfika

Go eftermiddag.. Är verkligen trött idag, somnade i datastolen i natt och blev väckt utav sonen som kom och väckte mig kl 04.00. Har ont i huvudet och nacken.. vilket kanske inte är så konstigt efter denna omilda sovställning.

Barnens pass har kommit och man kanske skulle ta sig tid till att åka och hämta dem. Kom på att jag hade en massa samtal att ringa idag, och nu är det försent, attans!!  Kanske skulle skaffa en stor anslagstavla där jag kan skriva upp alla måsten.. Glömmer för lätt eller så kommer jag på det lite försent.
Båda grabbarna är hemma idag. Börjar bli trött på skador och alla sjukdomar. Marcuz är inne på sin fjärde vecka. Han har gått i skolan i en dag på dessa veckor och de var igår. Igår kväll började han att kräkas och Billy är hemma för halsfluss igen. Han har ofta halsfluss den killen och nu skicka de iväg en remiss till öron, näsa, hals mottagningen för en operation. Grabbens halsmandlar bör opereras bort pga alla infektioner.
Här bor familjen Wettex i uppsugningsförmåga att dra på oss alla sjukdomar just nu.
Inatt hade jag så ont att jag trodde allvarligt att jag skulle dö, kunde inte ens ta ett andetag så ont gjorde det. Just nu känns magen helt åt helvete.

Nu ska jag åka iväg med fika till målarna och överaska dem lite med bullar och kaffe.. Kanske jobbar de på lite då och då blir ju alltid chefen glad och jag får löneförhöjdning ;-) Tänk om man hade sluppit den här smärtan och så hade man kunnat stå och målat panel istället och de hade varit så mycket, mycket mer meningsfullt..

Puss på er alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar