söndag 17 april 2011

Min spa eftermiddag

God morgon. Egentligen är det väl inte morgon men jag var sen upp i morse (eftermiddag) kl 13.00 rättare.. Men hård kväll igår så var det tur att jag tog en riktig SPA eftermiddag.

Blev lite solarie både kropp och extra för ansikte. Efter blev det en peeling och sedan en värmande ansiktsmask, filande och målande på naglar, fotbad, färga håret, peeling över hela kroppen och insmord i brun utan sol. Sedan njöt vi alla av en underbart god grillning också.. Mm, detta var så skönt och avslappnande att jag tror jag ska införa detta varje lördagseftermiddag.

Nu ska jag iväg och köpa mig ett par tygskor, har bara klackskor och de kkänns inte som jag orkar gå i sådana varje dag..

Stick nu ut i solen och njut av det otroliga härliga väder vi fått idag :) Jag SKA, gör det du MED!!

Syns här sedan!! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar