söndag 3 april 2011

Rent och fint

Idag har jag verkligen inte varit lat i detta för trötta hushåll. Jag har städat ur i vartenda skåp, väggar, hyllor, fönster, lister i taket o golvet i köket. De andra har med varit riktigt duktiga med att städa de också. Men det är bara småpotatis för det är mycket kvar att städa. Här ska vi blåsa ur hela bohaget, alltså ska det bli en riktig jävla grundrengöring här.
Har shoppat också så att man får skämmas! Ajabaja nu Lotta!!! Men säg det till ett barn som står med fingrarna i kakburken.. Samma effekt, det går inte att låta bli.
Älskar att pynta mitt hem, detta blev det.
Stor duk till köksbordet. 
Bordstabletter
2 st kökshanddukar 
3 buntar pappersservetter
Stor påskduk
2 st påsk-kökshanddukar
2 buntar servetter
Toppen va?
Från det ena till det andra vädret då? BAJSgrått och tråkigt, och så dricker vad jag tror kan vara ohälsosamma mängder coffe latte. Men de är förbaskat gott. Funderar på att internetshoppa gardiner till vardagsrummet. Jag får suga lite på den karamellen, som jag brukar säga. Jag är ganska sugen. Men innan jag spinner vidare på det ska jag avsluta den här bloggen för idag.


Over and out//Lotta hoooe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar