torsdag 14 april 2011

Torsdagen som kom och gick..

Jag är ganska impulsiv i köket och höftar exakt varenda mått och recept finns mest där som en lathund in case of.
Världens simplaste maträtt blev det idag som går på 20 minuter om man är långsam att slänga ihop. Jag är snabb, lite för snabb..haha.
Nu har de kommit ur ugnen och WOW! Det var alldeles fantastiskt gott.
Vilken merit va?

 Och WIFEY har varit här idag, härligt och lika trevligt som vanligt.. inga undantag bara mer tilltag kanske??..hehe!!

Mitt kök har fått sig en färgklick.. I'm green da-ba-di-da.. Ja, köket är alltså i ljust grönt och riktigt somrigt är det där nu.
Men vardagsrummet har jag fått upp några snea gardiner som är riktigt fula, gröna till färgen med.. Ähh, detta går inte.. Det blir till klicka hem nya i kväll. ;-)

I helgen då, vad ska jag hitta på? Jag och Johanna ska på party, Sean Banan fyller år :) Och vi ska dansa oss blodiga under fötterna i vilda skaka rumpa pass med vilda män i frack. Herregud det är rätt exakt 1 år sedan vi var med i Sean Banans video och sommarens sommarplåga "Skaka Rumpa".



I morgon ska jag uppsöka en doktor så jag kan få mediciner så jag kan vistas ute i det härliga vårvädret. Vilket lyxproblem va?


Ska inte  underhålla er min trogna lilla läsarskara men förhoppningsvis sitter ni och tittar på tv, skakar rumpa eller bara funderar på skavihånglaochköpamjukglass?

ag önskar samtliga to have the time of your life tonight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar