onsdag 23 mars 2011

Trötta jag!

Har varit hemma hela dagen och har varit sjuuuuukt trött hel dagen...kan knappt hålla mig vaken. Ska klunka i mig lite kaffe och se om jag kan få ner lite skrift i bloggen.
Tufft när man inte kan svälja klumpen som ständigt finns där. Tror till och med att den börjar känna sig riktigt bekväm där i mag - och halsområdet..

Jag kan inte förstå att det bara blir en massa tråkigheter om o om igen..
Tänker just nu på min älskade pappa som åter igen blivit drabbad av den vidriga, äckliga sjukdomen cancer. Min älskade goa pappa.. Nu börjar kampen igen och även fast jag själv inte är helt frisk så kommer jag vara med dig varje sekund.. "Jag älskar dig så mycket pappa".
I morgon skulle jag ha opererats men jag har ringt och sagt att jag är magsjuk. Men jag är inte magsjuk, jag pallar bara inte en operation till just nu.  Samtidigt vill jag vinna lite tid för att få en annan läkares utlåtande. Hur normalt är det att bilda cystor 10 dagar efter en operation?
Idag går familjen i "slow motion" och det kan jag förstå från gårdagen. Först begravning av farfar och beskedet från pappa.

Just nu längtar jag bara bort, bort, bort så jävla intensivt.. Bara få vara njuta av lite sol, familjen, god mat o vin och en jävla massa kärlek.
Jag måste få något positivt att längta och drömma om. För nu är jag läskigt trött på allt jäkla elände!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar