måndag 7 mars 2011

Freddie Krueger

Saxat från wikipedia: Freddy var en seriemördare som dödat en massa barn i grannskapet kring Elm Street. Han greps av polisen, men frisläpptes på grund av en miss i formaliteterna runt rättegången. Föräldrarna och andra i grannskapet letade rätt på honom och utkrävde sin hämnd genom att bränna honom levande i pannrummet dit han tagit sin tillflykt.


Han materialiseras senare ur drömmar och fortsätter att sprida fasa i området med sin brända och ärrade kropp och rakbladsvassa knivar som han fäst på sina fingrar. För att hämnas på föräldrarna som brände honom så dödar han deras barn i barnens drömmar. Han hålls vid liv så länge folk kommer ihåg honom och finner honom skrämmande.

                                      -----------------------------------------------------

Denna Freddie Krueger tror jag med all säkerhet att det är han som plågar mig både nattetid som dagtid. Med tanke på att jag har stor sömnbrist pga smärtor. Vaknar hela var och varannan timme på grund av smärtor. Så fort jag somnar dyker den där Freddie upp, helt säker på det alltså ;-)

På dagarna känns magen svullen och det river och sliter så man skulle kunna tro att operationssåret ska slitas upp, bergis att det är han, Freddie Krueger alltså.
Tanken bara slog mig helt plötsligt, tänk om min läkare är besatt av filmerna med Freddy Krueger?
Han är ju verkligen besatt av att operera ju.. Sitter här och skakar som ett asplöv nu. Klockan 16.00 ska jag träffa min läkare idag.
Om han  säger operation då är han besatt.. Hahahaaaa!!

                                    
Känner mig inte det minsta motiverad att träffa Doktorn idag kan jag lova..

Ha en bra eftermiddag..Hahahaaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar