lördag 5 mars 2011

Big Brother

Klockan är 03.02 och jag kan inte sova för jag har förbaskat ont i magen. Ovanligt? Nej!
Nu sover dom tom i Big Brother huset. Har legat och kollat på "Live:n". Haha, tyck vad ni vill men jag har fastnat för "Big Brother" med en viss hatkärlek.
Och med en viss tjusning diggar jag "Vanessa" jag hoppas "h*n* lyckas hålla masken ett tag till.

Detta ovan skrev jag inatt men somnade mitt i inlägget och med datorn i knät..ZZzzzZZz

Blev väckt med hemmagjord hotellfrukost, äggröra, prinskorv, köttbullar, bacon, bönor och rostat bröd. Riktigt gott, men fick inte i mig mycket för magvärken var från en annan planet.

Nu har jag proppat i mig antibiotika och smärtstillande och lagt mig tillrätta i sängen en stund. Har legat på soffan i 1 månads tid, men för några dagar sedan flyttade jag till sängen, så mycket skönare och mysigare på alla sätt ;-)

Hej då så länge alla blåbär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar