onsdag 16 mars 2011

Puss o Kram

Ligger i sängen och tittar på "BB" och deras dumheter. Mellan varven somnar jag och jag livnär mig på juice idag. Vaknade och hade ont och mådde så illa. Kallsvettas mellan varven och de är hemskt att kallsvettas.
Billy var iväg och köpte 4 liter juice åt mig och de räcker väl idag. Och så fick plopp av min sötis.
Puss och Kram, Kärlek och Lycka <3
Tycker det var så gulligt av min prins. Eller hur?

Idag ska ju Alexsandra sin studentmiddag. Hon kom hem från skolan och började göra sig i ordning. Även om man har tid så blir vi alltid stressade och försenade. Varför blir det så?
Hur som helst så blev hon vacker som den finaste fjärilen som finns.. eller va säger ni? Min egen lilla Barbie docka <3

Här hjälper jag henne att få på en korsett. Den är min för
hennes gick helt sonika stålbågen av på. :-( Riktigt irriterande när
man har som mest bråttom. Men mamma fixar ;-)



Här har vi en uppstressad tös som är på väg till sin studentmiddag. Oj, nu blir hon stor min lilla bebis. Snyft!! Man får allt en tår i ögat.. Gud, så fin du är min älskade "snuttis!.
Ha det så roligt nu ikväll tjejen <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar