tisdag 15 mars 2011

BB, student o gästblogg

Har väl egentligen inte hänt så mycket. Kollar in Big Brother så klart, var riktigt kul att se när Peter och Gurkan åt surströmming.. Haha, det var en riktig syn och man vek sig i skratt. Uppdraget misslyckades och straffet blir ingen mat till de övriga deltagarna. Nu ska de virka en meter lång halsduk tills i morgon misslyckas dom så blir deltagarna av täcken, kuddar och ytterkläder. Hehe, gillar att det börjar hända lite värre utmaningar nu =)


Från Big Brother till min Dotter Alexsandra då. Min älskade lilla bebis stora vackra tjej tar studenten nu i år. Och jag är så ortoligt stolt över min vackra dotter Alexsandra. Inte bara för att hon är vacker utan för att hon verkligen har något som många människor saknar. Min dotter bryr sig och tänker på andra medmänniskor och hon är givmild. Min fina vackra dotter, jag är så stolt över att vara din mamma.
 I alla fall så håller vi på som mest att planerar runt studenten. Tjejen ska få den finaste studenten "ever". Prinsessan ska givetvis göra entre med 3 stycken klänningar.
Första klänningen vid utspringet, den andra vid studentmottagningen och den tredje vid slutskivan. Det ska också fixas hår och naglar på min donna så klart, hon ska helt enkelt få känna sig perfekt en dag som denna (fast perfekt är hon ju redan).
Nu ska jag färga håret på min dotter eftersom hon ska på "studentskiva" i morgon.


Nu medans jag färgar "Snuttis" hår så ska få hon gästblogga lite här:
Hello, Alexsandra här, dottern som tidigare i de här inlägget klassats som perfekt. Känns ju bra!
I morgon är det studentskiva med min girls (+ pojkvän) WOOP WOOOP! Som en kickoff av studentkarusellen som drar igång med massor student PARTEEY!!
Låter som värsta divan i mammas förklaring av min student att jag ska HA de och de och de, hahaa! Jag är ingen Diva, jag har bara en mamma som är så himla söt och vill ge mig det bästa efter 12års skolgång!
Åhh, vad jag längtar till i morgon. Ska bli så himla kul med tre rätters middag och all in i baren och brinnande fötter. "Skolmedaljer" ska vi få också med en titel som symboliserar vem man vart under de senaste tre åren. Själv fick jag titeln "klassens barbie", troligen för att jag heter det i mellan namn, har alltid haft blondt hår och har på senaste tiden intresserats av make up. Är alltså ingen snobb som man kanske kan koppla det till.
Sen vill jag sluterligen tillägga att jag älskar min mamma <3. Massor av LOVE till henne!
xoxo/ A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar